Blackrosee

Me and you is all I need

Hat och Kärlek

Kategori: Fuck it

Vad händer den dagen man är så pass arg att inget någon gör hjälper? 
Den dagen är idag
 
Jag är så arg och besviken
Så frustrerad att jag bara vill spy 
Spy är det lätta, men att vilja göra allt annat jag känner för är det svåra
svårt att spola tilllbaka tiden och göra om allt 
 
Det stöd och den kärlek jag får av min babe är inte tillräckligt. Inte denna gång. Han gör allt för mig men nu kan han inte göra något åt det
 
Vill bara gråta tills världens undergång
Vi valde att intervjua Petra Thor Jonzon som är enhetschef på kommunikationsavdelningen och har hand om personalen där.  Vi anser att vi valde rätt chef då kommunikation är en stor del utav både ledarskap och själva domstolsverket i sig. Intervjun gick jättebra. Hon var väldigt trevlig och pratglad.
Kommentera inlägget här: